1402-06-29 14:02
476
0
86540
فرمانده سپاه گرگان مطرح کرد؛

«جهاد تبیین» اولویت ۵۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در گرگان

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به ترسیم ۵۰۰ برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: اولویت برنامه‌ها با محور جهاد تبیین است.

به گزارش گلستان ما، فرامرز دیلم‌کتولی امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های دفاع مقدس در گرگان اظهار کرد: ۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گرگان پیش‌بینی شده است که ۵۰ برنامه به صورت شاخص به صورت شهرستانی، حوزه‌ای و پایگاهی خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: این برنامه به صورت وبیناری با حضور رزمندگان و خانواده‌های شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از افتتاح خانه محروم، کلنگ‌زنی و احداث ساختمان پایگاه بسیج، رزمایش کمک‌های مومنانه، میقات صالحین به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس، رژه حماسی با حضور حداکثری یگان‌های بسیج، اجتماع رزمندگان دوره دفاع مقدس، اعزام گروه‌های جهادی، اردوهای راهیان پیشرفت، مسابقات ورزشی، نشست‌های بصیرتی و تبیینی با محوریت حضور حداکثری در انتخابات از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

دیلم‌کتولی با تاکید بر اینکه کار کردن بدون منت افراد در همه سطوح از ویژگی‌های منحصر به فرد دفاع مقدس بود، توضیح داد: فرمانده و سرباز در جنگ تحمیلی مطرح نبود محور ارتباط و همدلی و هماهنگی به نام برادر بود که همه به این عبارت افتخار می‌کردند.

وی بیان کرد: واقعه تلخ شهادت سردار سلیمانی و آن رویداد بزرگی که رخ داد درس دفاع مقدس بود که در منظر جهانیان به نمایش گذاشته شد.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: اتفاقاتی که در سالمرگ مهسا امینی رخ داد مردم محکم‌تر از همیشه پای کار انقلاب اسلامی آمدند و سیلی دیگری به دشمنان زده و آنان را ناکام گذاشتند که این از درس‌های دفاع مقدس است.

به گفته دیلم‌کتولی؛ برخی فکر می‌کردند ۲۵ شهریور اتفاقی در کشور رقم خواهد خورد اما خوشبختانه هیچ اتفاق خاصی در کشور و در شهرستان گرگان رخ نداد.

وی توضیح داد: افراد شل حجاب و بدحجاب اگر متوجه شوند که هدف دشمن حجاب بانوان است قطعا به دامان انقلاب برخواهند گشت دشمن قدرت نظام را دید و فهمید که نباید با دم شیر بازی کند.

دیلم از مردم خواست تا در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند و یادآور شد: شهادت حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از درس دفاع مقدس بود هفته دفاع مقدس یعنی جلوه‌ای از ایثار، اخلاص، ازخودگذشتگی، رشادت، جهاد و کار کردن بدون منت است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.